vineri, 10 august 2012

Acest TU.

Poate gasind inspiratia in mine sau poate venind din afara,ma vad asezata in fata aceluiasi laptop care imi captureaza multele ore din zi.Si ma gandeam sa iti scriu tie,staine, despre viata mea de acum,despre cum este cand zambesti.Poate nu te intereseaza strict pe tine,dar eu una sigur stiu ca ceva,candva m-a schimbat.Poate nu a fost trecerea vremii,poate nu a fost un moment anume,poate a fost pur si simplu un om.
Un simplu om m-a schimbat atat de mult.
Egoista,incapatanata,orgolioasa.La o aruncatura de bat in timp,aceste 3 cuvinte ma descriau perfect.Acum insa,iti pot enumera o lista infinita a ceea ce sunt EU in prezent.
Poate cafeaua din zori si-a schimbat gustul,poate parul meu a ales in final sa stea la locul lui,poate chiar soarele-mi zambeste,sau poate toate aceste sunt doar in capul meu.Si totusi,fie ca e imaginatie sau realitate,eu tot la o singura concluzie pot ajunge:M-am schimbat (in bine,vreau sa spun) si totul se datoreaza unei singure persoane:acel TU care mi-a aratat ce inseamna sa traiesti dupa propriile reguli.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu