joi, 21 iunie 2012

Sa se duca dracu lumea cu barfele ei cu tot.

Mi-a ajuns,m-am saturat,nu mai suport,nu mai vreau ca in calea fericirii mele sa vina un nou obstacol.Chiar nu poate fi totul bine?Chiar nu se poate sa uite toti de mine,de noi?Vreau doar sa ne uitati,sa nu va pese,sa va doara in cot.Vreau sa fiu fericita.
Am mai trecut odata prin ceea ce trec acum,v-ati mai pus odata in calea mea,chiar nu va saturati?
Va rog,va implor,lasati-ne,uitati-ne,faceti asta pentru mine,ca tot vad ca va pasa asa tare ce fac eu,atunci sa va pese si de cum ma simt si lasati-ma in pace.
Lumea e rea,lumea barfeste,te taie si mai rasuceste si cutitul in rana.
Nu vreau sa il pierd dinou,nu vreau sa devenim dinou doi straini din cauza voastra,oameni haini cu 2 fete.Nu cred ca as mai suporta...
Incepusem sa ma deschid,sa ma gandesc ca totul va fi bine si ca intr-un final noi v-om putea fi asa cum ne dorim.Putem,da putea,si vom fi,sa va demostram ca se poate trece peste gurile rele ce stiu sa taie cu limbile lor de foc.
Nu il voi mai pierde dinou,nu acum,nu vreau,nu pot,am nevoie de el,si am nevoie de el sa ma sustina,am nevoie de el in ceea ce fac,ma face fericita si sper ca si eu il pot face la fel de fericit cat ma face el pe mine.
Asa ca,revenind la voi,va rog inca o data lasati-ne ca nu e viata voastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu