joi, 29 martie 2012

Scrisoare de ramas bun.

Si acum ce suntem noi?Nimic.
Ce pot simti despre noi?Nu mai simt nimic.
Noi am fost o gresteala frumoasa,o greseala ce merita fi facuta,dar ramane o greseala,iar astea nu pot tine o viata.
Imi voi aduce aminte cu drag de momentele frumoase,de felul in care imi zambeai,de mirosul parfumului tau.Imi voi aduce aminte cu drag de noi.
Ce regret?Ca nu am putut fi ceea ce iti doreai,dar am trecut si peste asta.
Ma vindec.
Imi pare rau ca ti-ai irosit timpul cu mine.
Multumesc pentru ca mi-ai aratat cum e sa iubesti.
Multumesc.
                                                                                                    Cu drag,
aceea tanara care 
 odata ti-a atras atentia.
 

2 comentarii:

  1. Frumos .. mi-ai dat o idee ..cred ca o sa scriu si eu o "scrisoare"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa sa faci.:) Pe mine ma ajuta sa scriu ceea ce nu am curaj sa spun,macar atat.:)

      Ștergere