joi, 1 martie 2012

Ce sa fac?Cred ca as putea zambi.

Mi-am iesit din mana cu toata treaba cu distractia si lucruri de acest gen.In ultimul timp tot ce faceam era sa ma trezesc dimineata cu acelasi gust acru de o alta zi fara pic de importanta.Treceam prin zile fara nici o grija,fara sa imi pese de ceva sau cineva.Nu ca acum s-au schimbat prea multe,dar parca am recapatat puterea aceea de a zambi si a vedea lumea in alta culoare in afara de monotonul gri care imi acaparase in ultimul timp viata.
Nu te lasa contolat de soarta,controleaz-o tu pe ea.
In prima noapte tot ce am facut a fost sa stau sa ma uit in gol,probabil ma gandeam ca daca continui asa,nu stiu ce se va alege cu mine.
Acum,ma trezesc,imi spun ca e o zi noua in care multe se pot intampla,multe lucruri bune,evident.
Trebuie doar sa cred  in ceea ce imi doresc si sa nu ezit cand am sanse.

5 comentarii:

  1. Daca nu ai facut-o inca, vei vedea ca o atitudine pozitiva de genul asta atrage lucruri bune de la sine. Ideea e simpla, schimbarea in bine incepe in primul rand cu tine, abia apoi se reflecta in jurul tau. Nice cat. :]

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Am inceput sa realizez ca daca stau sa imi plang de mila,pierd momente importante,asa ca incet incet,ma refac.:)

      Ștergere
    2. Bine zici. Se intampla des, din pacate, sa pierzi oportunitati fiindca nu vrei sa renunti la trecut. Si e de inteles, fiindca nu e usor sa privesti inainte cand nu poti vedea nimic bun la orizont. Cred ca totul se rezuma la un echilibru intre speranta ca va fi mai bine si dorinta de a te implica personal, de a-ti influenta viitorul. Aici vroiam sa ajung cu fraza de dinainte, schimbarea incepe in primul rand cu tine.
      Probabil ca nu e treaba mea, si daca am dreptate in privinta asta poti evita sa-mi raspunzi. Dar ti s-a intamplat vreodata sa-ti dai seama ca, desi nu parea a fi adevarat la prima vedere, tu erai persoana care te tinea in urma? Poate ca n-ai vrut sa-ti ierti o greseala fiindca nu vroiai sa se repete.

      Ștergere
    3. E adevarat.Mi s-a intamplat ceea ce spuneai in cele de mai sus si am realizat ca greseala mea este una care mi-a adus fericire si ochi plini cu lacrimi de bucurie,de ce sa regret ceva ce m-a facut fericita odata?:) Trebuie sa ma concentrez pe ideea ca eu imi pot modela viata asa cum doresc.

      Ștergere