sâmbătă, 25 februarie 2012

Asteapta ca vin.

Hei,unde pleci fara macar sa te uiti in urma? Poate m-am schimbat sau poate nu mai esti interesat.In orice caz,eu nu voi sta sa imi vars lacrimile pentru cineva care nu e acolo sa le aprecieze.
Stii,merg pe ideea "Cand te vei opri din a-ti dori ceva,il vei primi.",deci de azi ma opresc din a te mai dori.
Vreau putin timp pentru mine,pentru trup si suflet.Da,imi e dor de orele lungi petrecute la telefon,de miile de mesaje consumate intr-o singura luna si de zambetul acela atat de diferit fata de fetele monotone dimprejur.Imi e dor de toate astea,dar nu  le voi cere daca nu vor veni de la sine.Nu imi place sa cersesc dragostea,asa ca nici nu am de gand sa o fac.
Maturizeaza-te,fi persoana aceea puternica si mereu cu zambetul de buze!
Asa voi fi,promit.

2 comentarii: